[ ]
Yana Lee's official blog!







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5

Pra Universiti ! :D ON Monday, July 23, 2012 AT 7:25 AM


Boleh tak entry kali ni more about pictures because a picture had a thousands stories :D
So it's all about Pre-University !
It changed my thoughts. A bad thoughts about pre-university and I started to LOVE it !
Well, here goes some pictures of us ; pre-university students :)


That's me and Azizi bin Ramli
Well , he's one of my bestfriends :D 
This picture is currently in Pengajian Am class.
I know we suppose to be focus but yeah , we didn't :p



I dont know him ........ (-_-')
Okay okay, he also my BFF :D
Name's Najib Zulkarnain
It's hard to describe him but yeah! I will never let any girl break his heart or trying to get over him or ...ANYTHING !



Well well, this two love birds is my BFF too
That's Liyana Atiqah & Azizi Ramli <3


I love this picture!
Why? Because that is my hand and Najib (-_-)
I just want to play with his watch but he didn' let me play with it :'(
And I gave him back. *sigh*


That's Cikgu Amran :)
P.A teacher.
IDK what to say more .......... -_-


Guess who? This is Aaron Aziz *lah sgt*
No no no no~
Hewhewhewhew 
His name is Sharul Nizam :D


This is Jaja Aluha :)
Sharul girlfie :p *okay i'm joking*
Well , she's my besties.
We're a good friends since in primary school.


This is Salman Ismail & Mizi 
Khusyuk kan muka diorang >_<
Entah apa lah diorang tengok tu.
T


See, nampak tak permainan diorang tu.
Semua muka fokus jea -_-'
Habis tu aku ni duk capture pic jea. Haih.


Eceh, yang dua ekor mekeluk ni pulak sedang berbahagia :D
Insyaallah ~


Apakah perasaan Cik Yana Lee sewaktu pertama kali melangkah masuk ke Pra-Universiti?
Okay, first day masuk pra-universiti ek? Hmm~ honestly, pre-university in my last choice for continue my study. I never thought that I will be pre-university student. So, mcm 'eleh' , 'alaa', 'watlek watpeace' and so on. But then I started to make up my mind and I chosed Pre-University till the end :p 

Kenapa ada perasaan ingin meneruskan Pra-Universiti?
First of all, sebab saya diterangkan tentang sistem modula baru. Kami diberi 3 semester (sama mcm budak matriks and universiti) but kami cepat habislah. So that, we had to study hard to get the best result. Kira, budak Pra-Universiti bukan 'cikai' lahh. Maybe sebab selama ni tgk budak Pra-U pakai uniform sekolah, tu yg fikir budak Pra-U 'cikai' (-_-)

Second reasons, sebab saya jumpa kawan2 yg satu kepala and totally bestfriends. Insyaallah kami akan still go on until the real STPM and ever after lah :D

Subjek yang diambil/dipilih oleh Cik Yana Lee untuk STPM ini?
Eceh~ banyak pulak soklan kau. Ku hempok kang! >_< okay joke joke
Subjek yang saya ambil/pilih ialah :
Pengajian Am, 
> Sejarah, 
> Ekonomi, 
> Perakaunan 
+ MUET (Malaysian University English Test)

Ucapan untuk mereka yg diluar sana :
Okay, Salam sejahtera semua! Saya Yana Lee ingin menegaskan bahawa Pra-Universiti bukan 'cikai' seperti yang diperkatakan. Malahan, Pra-Universiti adalah sama seperti matrikulasi ! *yeahh!*
Tak lah sama sangat tapi boleh lah.. Kira ada persaingan jugak lahh :D 
So , doakan kami pelajar STPM 2013 dapat the EXCELLENT RESULT of the year lah :D insyaallah~



I've got to go now :)
Thankyou for reading/visiting my blog :D


0 Comments